ÖRSLÖSA IDROTTSFÖRENING
Bilder från Örslösas förening
HEMSIDEPOLICY

Syftet med hemsidan:

Att få ut information om Örslösa IF som förening och därmed få ett utökat intresse för Örslösa IF.

Mål med hemsidan:

Att ge besökaren en klar och tydlig inblick om Örslösa IF.

Att vara så uppdaterade som möjligt om allt som rör Örslösa IF genom t.ex. Referat och resultat från matcher, olika aktiviteter som bedrivs av Örslösa, årsmöten osv.

Att hemsidan är:

• Attraktiv
  • Informationsrik
  • Intressant
  • Användarvänlig

Att en gästbok erbjuds för att alla ska få en möjlighet att framföra sina åsikter och förslag.

Att följa de etiska reglerna som står skrivet längre ner.

Örslösa IF och webbmastern har rätten att när som helst ta bort/redigera inlägg och att stänga av personer som uttrycker sig på ett felaktigt sätt i gästboken.

T.ex. Personangrepp, ovårdat språk, kort och gott sådant som inte hör hemma i en gästbok.

Målgrupper:

Örslösa IF entusiaster och alla andra intresserade.

Kontakt:

Finns det några tankar eller frågor angående informationen om webbplatspolicyn maila till kansli@orslosaif.se.

Herrar, Utveckling B Götene

SPONSORER

Vill ni synas på vår hemsida och samtidigt stödja Örslösa? Hör av er till webbmaster@orslosaif.se